perjantai 16. heinäkuuta 2010

Keiko poserar


När man befinner sig ute i skärgården får man hitta på nåt annat att göra än inredning. I dag tog vi itu med en sak som länge varit ogjord. Det vill säga att få ett ordentligt fotografi av vår lilling Keiko till hemsidan (än så länge är adressen dit www.pbezone.net/pbe.canto/ ). Eftersom det är alger vid stranden tog vi bilden i blåbärsriset. Somrigt det också fast jag skulle ha föredragit vatten och strand.
Det är underligt men en av de få gånger Krisu och jag strider är när vi skall fota hundarna. Det var en ordentlig sammandrabbning men vi fick en bild (av 30) som jag tycker att är ok. Skall ännu försöka få en fin strandbild bara vindarna vänder och algerna seglar iväg till någon annans strand och förpestar livet där i stället.
Nej nu tror jag att jag skall plocka fram mina tidningar som jag köpte innan vi startade och sätta mig på en skön plats för att njuta av livet:o)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti