lauantai 18. syyskuuta 2010

Nu läggs det golv


Det är en så spännande dag i jag. Medan jag är här hemma är Krisu och hans far i full gång med att förbereda och inleda golvläggningen på torpet. Bilden är tagen då vi första gången steg in i torpet (lägg märke till de fina röda stolarna). Har inte ännu någon bild hur det ser ut med färdigt golv. De facto blir inte golvet färdigt ännu på länge eftersom det finns en kakeldel som vi lägger om först i nästa sommar. Men laminatgolvet, det läggs under veckoslutet och jag är så spänd på resultatet.

Nåja hoppas att Krisu kom ihåg kameran så att jag kan uppdatera bloggen med läget i kväll. Ja om nu någon höjer på ögonbrynen och undrar varför jag inte är med så kan jag bara konstatera att det blir mer jobb gjort om jag inte är där. Suck, tyvärr helt sant och dessutom skulle my dear husband inte för allt i världen vilja ha mig med i dag. Men imorgon...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti