torstai 11. elokuuta 2011

På plats


Ah..., kylskåpet är äntligen på plats och nu får man hoppas på säkra kylskåpsdagar i torpet. Blev själv aningen orolig över hur det skulle se ut när min mor konstaterade att "aj, ni skall ha ett svart kylskåp". Då kom tvivlet som sköljde över entusiasmen från ögonblicket jag förälskade mig i det i Ikea. Nu är det i varje fall på plats och ser helt bra ut. Allt behöver inte vara vitt trots att jag gillar ljus.

Hela stugan är nu städad och allt som inte skall vara där är flyttat till kammaren. Får se hur det blir när vi får dittransporterat bordet och min sekretär. Är orolig över att det skall bli för trångt och skapa en klautrofobisk känsla. Samtidigt är stugdelen större än man tror så man får se. När allt onödigt tas bort blir det kanske riktigt bra. Jag håller i varje fall tummarna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti