tiistai 5. lokakuuta 2010

Höstglöd vid åstranden


Solen skiner och det är ännu varmt ute fastän vi redan är inne i oktober. Å andra sidan har vi haft enligt statistiken haft den mulnaste september på länge. Men man skall inte hänga läpp över sådan. För det första tänkte åtminstone inte jag på septembers mulenhet förrän jag läste om den och för det andra så lyser solen nu:o).

Har spenderat en rolig och inspirerande förmiddag tillsammans med min kompis Annika som stajlat litet höstbilder åt mig. Bilden är ett exempel på det. Det är verkligen roligt när man får i lugn och ro skapa, fotografera och umgås. Eftersom hon bor nere vid åstranden trodde väl turisterna på andra sidan av stranden att vi var västra proffsen.
Men snyggast var nog min bakvärmare. Fick linda en halsduk runt baken eftersom vi var i skuggan och min rock var för kort... Det var väl en syn för gudar det! Börjar väl bli dags att lägga åt sidan alla korta blusar som var inne då det modet var pop. För inte är det väl så att jag vuxit på bredden och att de därför är så sjuttons korta, näeej då...

Kommer att vara kursledare i video under tre dagars tid så bloggandet blir ganska sporadiskt. Håll tummarna, kan nog behöva det då jag står framför klassen och inte är på kurs som i förra veckan, litet ironiskt va?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti